GODMORNING , resfeber YEAH

Kollat hur mkt som helst på resor nu på morgoneen till mallorca , dags att boka snart va sandra `?! ... ojoj får resfeber , fy fan så gött , nu är det  32 grader på mallorca guud så sköönt :D .. PARTY PARTY :D:D

Man landar i Palma och sen åker man en liten bit till Palma Nova / magaluf hurrra party stället nummer 1 :D ...
De blir ju i början av september HUrra :D jaja , får kika till man hittar den bästa resan :D ... men dit ska vi HURRRRRRRRRRRRRRRRA :D aja

Mitt mående idag : Joo bra bra , lite sömn för ja hade sån halsfluss inatt men jag överlevde natten iaf:D har inte så ont i halsen nu som tur är , nej ska ut o göra mina kusinbarn och min mamma sällskap dom sitter ute , orka sitta inne :D ...
Finns på mobilen som alla säger hahahahaha :D! .. PUSSSIIIIIIS / Rebeccah den resesjuke :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin