glass i stora lasssssssss : )

Det blev en snabbis vill jag lova , det var nästan så man satte glasssen i halsen flera gånger hahah ,
först hämta camilla mig hemma och så åkte vi till stuvbutiken hon skulle ha både de ena och andra imorogn skulle de börja måla huset och idag klcokan 14.00 skulle hon skriva kontraktet för huset och allt.
Så det tog lite tid på stuvbutiken , emn vi kom ut därifrån varmt som busen ..... finaste dagen på jätte länge ...
Men sen race till nöjesbutiken köpte en varsin glass , CAmilla körde med hulken's egna isglass , de va verkligen hulken färg haha :D .. Jag tog lyckligt vios en snickers , jävla snickare haha :D

Sen tillbaka till bilen snabbt på med bältet o åka race och hämta christoffer oh sen motorvägen hem till mig , när de släppte av mig var nog klockan 20 i någonting så undra om dom hann till 14.00 . hoppas de tar ju  ett tag att köra till forshaga. Jag ösnkade dem lycka till iaf , Camilla är inte den bästa på att passa tider så folk får ha överseende haha :D ...HOn har alltid de bästa ursäktena eller ja mena DÅLIGASTE haha ... jaja , jag ska hitta nått roligt att blogga om men vad :S? ... de får man fundera på PUSSS GURKA SNICKERS & HULKEN ÄR BÄSTA VÄNNER :D








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin