Fredag , and work on Lör , sön

Ledig idag , skulle gått till doktorn men kom på är ledig måndag och inatt har hostan och det slemmiga vart bättre , tror de var EXTRA COOL tabletterna som fixa mig friksare , men men måste iväg vilket fall hur mkt jag än hatar doktorer , men måste ju bli frisk kan ju inte gå så här mer , gått så 4 veckor nu med halsont och slemhosta , det går ikke mera , streptocker är de säkert men förösker intala mig själv att de inte är nån fara men när ena halsmandeln är stor som en studdsboll lär jag nog gå iväg haha :D ! ... inte allt som står rätt till , HOST HOST  igår gjorde jag inget mer än jobabde träffade sandra gick på stan en sävng åkte hem , och fixade lite hemma , sen giock jag till grannen en stund , han är ju inte riktigt frisk så mkt som jag skratta igår ja de minns jag inte när de var sist HAHAHA ....  vi såg på HAIRSPRAY skit rolig musikalfilm med john travolta men jag orkade inte se hela för har sett dne minst 10 gånger såg de bra scenerna bara hHAHAHA :D:D .henrik Handen På MUSEN HAHAHHAHAHAHAHAH fan dålig humor :D DATAMUSEN ALLTSÅ fan va dålig men skratta de gjorde vi haha :D


ska dusha nu sen ska jag nog packa lite i mitt rum flyttar ju 1 september och jag jobbar så  får ta tiden nu och börja  massa skit som ska slängas bäääh , , sen ska jag kasnke till Arena ikväll det är skumparty men de blir nog väldigt nyktert och inte så lång stund börjar ju 10.00 på lördag :D aja jag är ledig nu ska NJUTA :D





Njut av livet medans ni kan , snart är vi gammla igen PUSSIIIS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin