dopp i havet.

jaa de kan man säga jag och sandra doppade oss dock MITT första dopp iår , HURRA , fler gånger lär de ju bli ockås de va inte så farligt kallt som jag hade väntat och jag är badkruka så det skriker om det men hurra jag överlevde dettta så imorogn aksnek de blir ett dopp i de blå igen :D .. jobba imorgon 12 - 16 så hoppas de finns soltimmar kvar , kom nyss hem , doppade oss och simmade runt över till andra sidan fast i land gick vi inte hhehe :D .,. sen upp bytte om och sen hemköp köpte dricka och dyligt sen så åkte vi till salongen och käka det och sen blev de STÄDA där "work" , varje söndag tråkigt nog men som sagt PENGAR och vi har ju musik att lyssna på så i överlever , hur många gånger spela vi ÄNGEL ???? hahaha folk titta rätt mkt men va fan , alla har v'äll sett två snygga städerskor förr :D , HOPPPAS JAG !:D ....
Varmt som satan men det var gött att vi städa sent denna söndagen :D ... Aja ska nog bara lägga mig ase tv , det är olidligt varmt inne också men så är det :D PUSS FÖR SOLIGHETEN :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin