tidigt & promenad .

Jaa igår kväll så var jag på min systers Lucia , så sööt jag plattade håret på henne och hon blev så fin fin med sitt glitter i sitt hår :D. Jag tog massa kort , jag lägger in ett från hennes förra årets lucia inte lagt in dom andra bilderna än .
Jag och Natasha spelade super Mario när vi kom hem från kyrkan och vi snarka gott runt 21 tiden båda två..
Skönt att somna i en normal tid för en gång skull , ;)
Men jag var så trött efter igår vart uppe sen 8:a på möran igår och uppe länge natten innan så inte konstigt att jag somnade tidigt igårkväll !!:..

Imorse fick man ställa klockan på 7 det var längesen man fick ställa klockan, men syrran skulle upp och till skolan , hon skulle vara på skolan halv 9 och ta blodsocker test hos hennes skolsyster men han är en MAN , vad heter det då? SjukMAN eller ? aja , vilket fall fick hon inte ens ta en droppe vatten på morognen , så de var ju bara upp klä sig och gå , jag fick så roligt att jag tog mig en promenad och gick med henne till skolan med båda hundarna , gött att få promenera 2 km 8 på morgonen , men väl hemma sen somnade jag sköööönt vill jag lova !
Nu är paulina hemkommen från jobbet hon har sovit 1 timme inatt så hon har somnat skönt på soffan nu , jag ska kolla när tåget hem går. För imorgon bär det av till stockholm och vidare till Mariehamn med båten Cinderella Viking Line !!
 Lördag ska jag jobba och söndag åker jag förmodligen tillbaka till Arvika , det är min vecka men vi hörs när jag kommer hem ,  nu ska jag vila lite till eller kasnek gå upp och spela lite Super Mario Galaxy :D .....


SEE YAA / Rebecccah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin