Sängen?

Jaa där har jag tillbringat min dag , varken bättre eller sämre , kan nog inte bli sämre tyvärr gott folk ligger i dödsbädd nästan :/ , jag ska bli frisk till Lördag så där lär jag ligga , fast så kalrt man pendlar lite från tv:n och datorn , det pallar jag eller , ja vissa stunder iaf , ja får väll gå till doktorn imorgon , Jag hatar att gå till doktorn , men ska man må bajs när man kan må bra ? , jaja vi får se hur jag känner mig när jag vaknar imorogn , mamma har vart på apoteket köpt lite dundersaker  så vi får se :D PIGGELIN BARNSLIGT GOTT för halsen :)
Bonde söker fru 20.00 sista programmet :D ja vad är det på tv idag mer då? , jag såg Prison Break 15 avsnittet förut SPÄNNNNNNNANDE nu kan jag lova ! , oj oj , värt att se :P , ska kasnke t ao se Ensam hemma 3 :P , den är rolig , nja får se vad jag pallar , jag får knappt luft i näsan , percingen är inte bättre hellre o tar ja ut den blir de ju infektion ändå , då växer ju skiten in i såret eller :S?! , vilka problem man ska ha , Äkligt , aja ha en HÄRLIG FRISK TORSDAG !!!!!!!!!


Postat av: rebecka

Dödsbädden ir :P hahhaha

2008-12-18 @ 21:42:37
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin