Sandra här !

Jag säger bara en sak, här har vi inte alla hästar i hagen.. Frågade om jag fick låna Rebeccahs parfym, så trycker jag på knappen, om det nu ens heter knapp.. :P   Trycker hur många gånger som helst och undrar varför det inte hamnar på mig, upptäcker då att jag haft det på hela dataskärmen, och att Rebeccah mer eller mindre ligger på golvet och asgarvar. :D    Så smart var jag... :P   Men men, så blir det av lite för mycket alkohol.. men men så ska det vara när man inte vart ute på en månad. Längtar efter att dansa, å träffa allt roligt folk.. :P

Har alltid så jävla roligt med Rebeccah, och vi har känt varandra i 13 år, slå det är jävlar !!! :D   


Men nu ska vi fortsätta med våra tokigheter... vem vet vad som händer här näst.. :D

Puss å kram från Sandra ! 

Postat av: MarieN

Ni kom hem ordentligt igår?

2008-12-27 @ 09:56:17
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin