Sammanfattning -08

Hitta denna hos http://www.maarienordgren.blogg.se/

· Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
joo de tror jag :)


 Höll du några av dina nyårslöften?

nej hade inga :D
 

· Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

det kommer

· Dog någon som stod dig nära?
Nej, inte iår  som tur är :)
 

· Vilka länder besökte du?

Bulgarien, åland
 

· Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

en jävla massa :) vi får hoppas på ett bättre 2009 :)
 

· Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas

12 juni 2008 - studenten
 

·  Vad var din största framgång 2008?
Att alltid hålla humöret uppe vid liv!!!


 

· Största misstaget?

att jag blev kär i fel person !
 

· Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja jag har vart sjuk 10 gånger detta året:(

· Bästa köpet?

vet ej.
 

· Vad spenderade du mest pengar på?

Hyra & mat.
 

· Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att Anna och Linda återigen bevisat att det är dom jag älskar mest.
Ni har alltid funnits där för mig, Saknar er.
 

· Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Lady gaga - Poker face, Markus krunegård - Jag är en vampyr
 

· Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både  och , jag var lycklig som jag aldrig vart förr men sen har det vart några jobbiga månader som har vart riktigt jobbiga!.

· Vad önskar du att du gjort mer?

__________________________ 

· Vad önskar du att du gjort mindre?
-----------------------------------


 

· Hur tillbringar du nyår?

vet inte än :) med vänner hoppas jag!
 

· Blev du kär i år?

Ja , men allt skiter ju sig så det finns ingen mening med det längre , Livet leker eller?
 

· Favoritprogram på TV?

Ensam mamma söker , prison Break , Andra avenyn , Sanningen Ögonblick, Bonde söker fru, Lost osv osv.
 

· Bästa boken du läste?

Det ska bli ett sant nöje att döda dig  - magdalena graaf
 

· Största musikaliska upptäckten?

vet inte allätare men , Lady gaga kanske :)
 

· Något du önskade dig och fick?

Mycket det , Jag är nöjd !! 

· Något du önskade dig men inte fick?
Kan inte komma på :S?
 
· Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

var i skolan & hade släkt träff hemma sen ! Fyllde bara 19 inge speciellt.

· Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja en massa , men gjort är gjort !
 

· Hur skulle du beskriva din stil år 2008?


 

· Vad fick dig att må bra?

Vänner & Familj
 

· Vem saknade du?
Många speciellt en person.

· De bästa nya människorna du träffade år 2008?
 Marie, Stefan , Rebecka, Kim , AA MASSA !


Postat av: milla

den listan ska jag också göra :) hiih, jag har en julklapp åt dig :D

2008-12-23 @ 12:13:10
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin