RävRumpa & Kackerlacka !


Rävrumpa & kackerlacka som häxan Mara säger i Trolltider , :D ... 
Jag och rebecka var på bergvik sen käka vi glass & drack kaffe och såg på trolltider ,
Inte så mkt mer som hände hihi ! , alltid lika kul med dig din rävrumpa rebecka :D ..
Nu blir de se Vingar av glas & Vägen ut två skit bra filmer såklart :D !!!

Sen kasnke orka se den där Shark Swarm  , haj film som sagt , som ja tjatat om att ja ska se men inte orkat , jaa mer trolltider blir det nog också ikväll skulle ja tro ! ,

Imorse blev jag väckt också av ett sms där de stog , Nu ska jag snart kliva på flyget  , från sandra m hon skulle till teneriffa idag m fan lyx ,  föresten 5 i 6 imorse var det , lite grinig man blev men somna om ganska snabbt iaf ! , aja , dagens låt vet ni redan , horoskopet har jag läst , läs ni också , www.ditthoroskop.nu !


P.s Skickat brev idag HIHI =) ,
Alltid lika roligt såklart !

Postat av: rebecka

Hahaha rävrumpa är bland de roligaste ja hört :P

2008-12-03 @ 10:26:05
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin