Plötsligt händer det

Hej bloggen :D
Vaknade i en rimlig tid som runt  9 imorse , tog det lungt och slöade ,sen ringde kannika så redan vid halv 12 vad jag nere på stan för att föröska hitta mig en nyårsklänning , jag fann en till slut vilken tur,sen skicka Marie sms och hon kom ner till stan vid 14 tiden ,det blev en kort stund sen var vi inne på lindex min butik, dom hade skit mkt och det var kaos så jag fick bara klä av mig ytterkläerna och hoppa in :D vad gör man inte som sagt:D....
Tycker synd om Maire och Kannika men dom förstår mig behöver pengarna ju :D...
Så jag jobba  timmar bara sådär och imorgon ska jag jobba 12-16 också, kul lön i januari :D ! ,
Men men det var verkligen  mycket att göra på jobbet men nu ska jag , va litemer social med marie ,  gick och handla på konsum eftre jag slutat och gick raka vägen till MArie nu ärjag mest mätt och trött,skaväll bege mig hem snart vi har iaf  sett på filmen förortsungar så gullig film :)



Puss & Kram ses ¨på stan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin