Lördags kväll

JApp , som ni såg var sandra och gästbloggade i min blogg igårkväll ... bra då slapp jag skriva nått igår haha ,
mår alla bra ?
alla haft en bra jul , GOD FORTSÄTTNING på er alla :)
Var ute igår som sagt de var dött på arena men vi fick dansa lite iaf :) det var ju kul träffa , mela & elina  som var fulla som svin eheheh , men men , de var kul träffa dom , fast elina var lite ledsen , :D det ordnar sig gumman .
Innan vi drog på krogen tog jag och sandra en sväng hem till Marie gullungen och där fick ju lite bayleys , hehe aja klev upp ur sängen för nån timma sen , och nu ska jag snart ta bussen hem till Marie Parie :P eller vad man kan rimma på hennes namn haha :D ....
Så blir det utgång idag och man får hoppas på mer folk , joina gärna gott folk , vi ses i vimmlet .....
Jobbade igår också , MYCKET galet folk , som ville åt all rea hehe , handla nytt bh & tros set skit snyggt :D ... att man kan vara så galen i underkläder man har ju ingen att vara fin för , men men , det kommer som Inger sa , jag är fortfarande ung haha :P

Men men , nu ska jag göra mig klar och kolla när det går en buss , ciiao / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin