Let me love you

Let me love you ,

Godmorgon ! ,
somnade igår efter jag hade sett klart filmen , blev inget spelande av Super Mario kanske snart , jag känner mig lite rastlös men jag har vart ute med hundarna nu igen och jag vaknade 9 imorse , inte allt för tidigt , har bakat chockaldbollar men jag smaka av degen så nu när dom är klara är ja inge sugen längre , ush , kanske senare ikväll skulle vilja gå till affären och inhandla cocosmjölk och currymix och göra ris och kycklinggryta men jag känner att jag verkligen inte orkar det just nu , mensvärk och helt slö sen i fredags ,
jag och hundarna får väll mysa i soffan hela dagen skulle jag tro så får jag steka litte pyttipanna och ägg sen när jag orkar , mensväärken är inte i magen utan nere i ryggen grymt irreterande :/

hoppas lindex brudarna hade en trevlig kväll igår på middagen på pitchers , skulle gärna vart med men klart man ställer upp när min släkt behöver min hjälp , nej nu blir det mys på soffan och se klart filmen Fullt Hus , gammal film men rolig :D


Over And Out , & PÖRR / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin