Karlstadtur & Hemkomst i Arvika .

Hejsan , 

Nu bakar vi Banankaka och vi ska göra havrekaka snart :D ... Hurra fan va gött !!!!!!!
Dagen började med att jag vaknade av att telefonen ringde , klockan 08.15 jag hoppade upp ur sängen och svarade , det var ulf , men Paulinaoch Natasha stannade ju på sjukhuset i karlstad igår och jag trodde det var dom som ringde , man är ju orolig för syster sin ,  men allt är bra med henne nu iaf , det är ju inte första gången hon får sådär stackarn , !!
Men sen la ja mig nere på soffan och somnade om , först tog jag ut hundarna såklart, hihi, och fick se att tandläkarn hade ringt och talat in på telefonsvararen att jag glömt min tid idag och hade en ny imorogn
eeeehhh jag kan inte komma imorgon (Y) !!!!!!!!!! . så mamma får ringa och meddela dom det , för imorgon ska ja se min lillasyster gå lucia på hennes skola:).
Tänk när man själv var 10 år och gick i lucia tåget , va roligt det var man saknar det lite.
Men jag vaknade runt 11 igen av att Paulinas mamma Rose-Marie knacka på dörren och sa
- ska du med till Karlstad och hämta paulina & Natasha ?!
- JAAAA!!! ,
då bar det iväg till karlstad min kära hemstad , hämtade dom på sjukhuset och sen bar de iväg tillbaka till Arvika .

Nu är vi mitt uppe i bakningen hurra vad roligt det är , ja sölade mjöl på golvet också det ska synas att man, har bakat.:D
Nej nu blir det kolla till kakan de luktar gott !!!!!!!!

Sen fick jag ett sms igår också av en person , men jag vet inte längre det känns som att det räcker nu.
Visst ja vill va din kompis , men sånt här tar så mkt på min energi just nu.
Speciellt  nu när jag redan har de jobbigt som jag har det , med att jag är arbetslös och allt runt omkring!!!!!!!!!!
 jag klagar inte över det jag tar en dag i taget men att hålla på fram och tillbaka och bråka om skit saker sånt pallar jag inte just nu iaf , har inte energi till det , du kanske har det men inte jag !!! ,  vet inte vad jag ska svara på ditt sms faktiskt , åk till grums du och ha en bra födelsedag ,
det känns som att min födelsedagspresent är förstörd redan så det känns inte alls kul !
Vet inte hur vi ska ordna detta faktiskt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska ja gosa vidare , CIAO !


Rebeeccccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin