Juldagen .

Juldagen idag alla ska ut och festa utom jag eller ? ,
Jobba imorgon 08 - 16 så det blir ingen alkhol de går inte ändå käkar ju medecin så jag får ålla mig från drickandet men vem har sagt att det är anträngande och gå ut och dansa då? ,
Jaa vi får se , jag blev en tröstande vän inatt och inte sovit så länge så jag ska föröska sätta på en film och föröska sova så jag är pigg & alert sen  så ja orkar gå ut och umgås och träffa roligt folk ikväll :) ,
Aldirg varit ute på juldagen ska ju vara MASSA folk då tydligen ja kan väll gå ut o dansa iaf :D . Det har ingen dött av , men som sagt får se om ja lyckas bli utvilad så att jag orkar men det tror jag bara jag får lite sömn :D ! .

Det var en bra julafton igår för övrigt hoppas alla hade det trevligt :) ..
Sabina och Pernilla A åkte till Gran canaria igår lyckos , hoppas dom får fint väder och allt nu då =) ,
Sen så säger jag bara GOD FORTSÄTTNING :)
Kanske åker med Paulina hem till arvika imorgon efter jobbet , vi får se , hon har huset fullt men de skulle ordna sig ändå :P .. men vi får se hur det blir , imorogn blir de ju jobba då kör vi järnet :) ... Mkt folk och roligt =) , Aja PUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Då !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin