Härliga & Älskvärdiga Tisdag!

Hej hopp! Idag är det tisdag , jag mådde skit igår låg bara io sängen , fortfarande slö idag med :S , ont i ryggen spyfärdig o bara allmänt trött hela tiden fast värken gör att jag inte kan sova , ska pröva panodil o lägga mig se på "Shark Swarm" & Trolltider CD 3 :D .
ska nog möta upp Rebecka på stan senare i eftermiddag får det bli isåfall nu finns ingen chans för det tyvärr , jag är helt död !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! & nu måste jag ut med Edwin hur mkt jag INTE VILLL !


Ska skriva brev också idag :) sen har jag väll inge mer att berätta skulle jag tänka mig ! ,
Arvika Söndag tror jag inte bestämt helt än ! , Men ciiiao =)




DAGENS LÅT - Guru Josh - Infinity


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin