HAPPY DUCK & Ragget.

Tjenna bloggen :D
Åkte till marie igår och där  blev de rosevin och fanta skit gott lite mycket av det goda kanske , Hennes kompis alexandra från borlänge skit trevlig tjej kom ditt så vi satt vid köksbordet och lyssna musik och skvallra om en massa skit bara , när klockan slog 12 så  börja vi prata på om vi skulle gå till krogen , för man vill ju ha tid till att dansa så att det är värt att gå in , Happy duck elelr ja glada ankan var det massa roligt folk och vi hade en trevlig kväll med mycket dansande såklart :)

Vid kvart i 2 drog vi där ifårn och vidare till BK , käkade där jag & marie Alexandra drog hem med bussen , Det blev prat på att fira nyår i borlänge också , det lät lockande , jag vet ingenting , vi får se ska tänka mer till imorgon så får vi se vad som sker , vad säger du Marie ? skulle vara jävligt roligt dock , fast man vill ju ändå vara hemmma med vännerna ! 
Som sagt efter BK drog jag och Marie hem till henne mitt KÄRA ragg börjar bli en vana att dra hem till henne efter krogen nu , bättre ragg får man aldirg bara så ni vet ;)! ,
Dagen efter så var vi båda hungriga och vi orkade efter 3 timamr tjatande på varandra att vi måste gå¨och handla så gick vi till hagahallen , sen blev det se på Crossroads och käka :) gött KÖTT ;) ,  marie somnade men jag såg hela filmen :) , sen satte vi på Fjorton suger ja den filmen suger faktiskit lite så jag somnade , mätt och belåten och ganska trött hehe :) , sen vaknade jag av att mobilen ringde , aja , sen låg vi o bara tjöta ett tag och sen traskade jag hem vid 19.00 och nu har jag precis dushat eller jag tog ett bad :D . Så skööönt mkt skum ska det vara :D ... ska se en film snart , vet inte vilken än , men jag säger så här gott folk ,

KUDDDIIIIS & PUSSIIIS Ha en fin Söndagskväll !/ REBECCCAH

Postat av: MarieN

Haha, nej som sagt bättre ragg får man aldrig! Du är allt mig trogen varje natt ;)

2008-12-28 @ 22:35:41
URL: http://maarienordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin