Händelser.

Hurra dom kommer hem snart eller ja 23 00 , längtar kusligt att sitta själv i ett hus :D ,
Käkade pyttipanna och stekte mig ett ägg , mätt och belåten efterrätten ja gjorde förut tog jag efter , fick i mig en Chockladboll iaf :D dom är stora som ett berg :D  så dom var mättande :D

När jag var ute med hundarna förut trampade jag snett , fan vad ont det gör , och på tal om det så , lirade Andreas fotboll och fick sig en kraftig vrickning så stackarn ska hoppa på kryckor ett tag  nu , sjukskriven och ledig kan ju vara gött ibland också men ush för att hoppa på kryckor i snödrivor hahah !!! , ja nu har man två man känner som hoppar på kryckor såhär i juletiderna , johan spela ju också fotboll och landa med hela sin kropp på sin fotled så den gick av lite värre och har hoppat 2 veckor nästan nu på kryckor , duktigt av han , bara 2 veckor kvar för han :D ...
Andreas hade tur iaf , jaa killar är nog klumpigare än tjejer skulle jag tippa på :P

 Mera , ut med hundarna senare men nu ligger dom brevid mej båda två i soffan och snarkar som bara den låter rätt kul :D , såå söta , nej om ja ska gå upp o spela lite super Mario gjorde det lite förut , men jag känner att de e mörkt o att ja vill sitta här nere , aja , vi får se vad som sker ,


PUSS & PÖRR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin