Förkyldningstider?

Jaa man kan ju undra om det är förkyldningstider nu , alla är sjuka ju , iaf vi som åkte på båtresan , utom mamma då , hehe hon lyckas alltid klara sig , men Marie har ont i halsen idag så det är väll på väg till henne också stackarn , kan inte vart jag som smitttat det är ju flera dagar innan smittan bryter ut , men undra ifalll det är något som går nu?!

Iaf , så är jag väll på bättringsvägen inte lika illa som igår , men jag käkar ju Alvedon regelbundet ,  så det håller ju febern borta som tur är,  Jag  har nyss badat , det piggnar man alltid till av , ja ville bara inte orka mig ur ja låg säkert en hel timma i de varma vattnet så gött , har ont i min percing också :S?! , kan de ha med förkyldningen att göra ? , den är öm som bara den , aj aj , får väll smörja in med någon salva antar jag BLÄÄÄÄ jobbigt , aja ,
Sen är jag i besluts ångest om jag ska skaffa löshår såhär i juletider , 4 månadersen var det ju trend att vara korthårig nu är de långt igen , det blir att fundera på :D  Det skulle vara grymt kul iaf , det blir säkert så . :) ...

Ha en bra tisdag alla , jag ska se på sesångens sista SOS FAMILJ klockan 20.00 och sen ska jag se på Titanic har den på film men det kan ju vara kul se den på tv:n kul med reklam NOT , nej sätter nog på filmen MOHAHHAHA , ska kika lite på The Bodyguard på 5:an också , den är bra :D ........ 
Prata med rebecka förut , Det  kändes som det var 13924634672 år sen vi hade snackat o tiden bara rann i väg , 1 timma och 13 minuter eller något snackade vi oj oj  kändes som 10 minuter ! Saknat dig :) .
Aja vi ska ses imorgon om jag får sova inatt och  jag  håller mig i form så jag mår som idag :D .. Okej SEE YA / REBECCCCAH

Postat av: rebecka

1 timma o 30 min va de :P hehe de går fort när man har saker att säga ;)

2008-12-16 @ 21:39:31
URL: http://rebeeeecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin