Forget you .

Hej bloggen ,
Glömt att skriva idag haha , men idag m¨r jag bättre och jag har tagit mig ur sängen dushat och klätt mig coh fräshat till mig lite för att gå hem till lisa , tog ett glas glögg sen åter  till Ica för att köpa frimörken och lite så , sen vid 18 tiden fick vi besök av min kära kusin hans fru och barn ,  så jävla skön kusin man kan ha heheh :D ! ,
Så dom käka mat här och drack lite öl sen fick de bli vidare hem till dom , dom bor gången brevid oss i samma hus haha ! , för våran granne skulle gå och lägga sig 20.00 på kvällen för hon skulle jobba imorgon  så hon kom upp och klaga på att de spelades musik EHHHHH till 22.00 får man spela , det är fredag , men sn'älla som vi är gick vi över till dom dansat och vart vilda jag drack en öl , men ja har nu gått hem och lämnat festen , deras grannar kom och grejjer men jag orkar inte , jag ska upp och jobba imorogn så nu åker pjamasen på och sen blir det att lägga sig vid 00 tiden så man orkar upp ! , förlåt för jag inte skrivit idag  men det har inte funnits tillfälle ! ,
Jobba imorogn då , 12 - 17  sen sker det inge mer och 12 - 16 på söndag , sen jobabr jag måndag opch tisdag ledig Julafton och juldagen , fast jobbar Annan dagen , så de blir ingen utgång iår heller på Juldagen , fast Lisa tyckte ja skulle följa med och dansa lite iaf och dra hem i läggdags tid haha :D ...
Vi får se hur det blir med den saken ska jag säga er ! ,
Nej pjamasläge just nu , see ya / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin