Ensam ikväll .

ja blir  ensam ikväll igen , på tåget har tydligen syrran ramlat ihop och tippat av sådär som det hänt hur många gånger som helst nu känns det som något måste vara fel så Paulina och syrran får fortsätta till karlstad med ambulans från Fagerås , det är så äkligt när syrran får sådär , Paulina grät när hon ringde mig , nej ush , Rose -marie kommer snart iaf , jag´har vart med 1 gång när Natasha har fått sådär det är hur läskigt som helst  .
Aja men nu får allt doktorerna hitta felet , för  det är ju inte normalt , aja ,

Paulina ringer nog sen när allt lungnat sig , och dom kommer väll hem imorogn igen antar jag ! , aja ,  hoppas allt blir bra , det är det enda jag vill!

Har tandläkartid imorgon också som ja skulle ha avbokat i fredags hur smart får man vara :S:S ! , aja , det är baa att gilla läget helt enkelt ! ,


PUSS & PÖRR !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin