daggmask & fredagnatt

Hej allihopa :D,
Jaaa somnade typ 8 imorse , vakna halv 11 , fick stressa ihjäl mig så ja skulle hinna packa och tillbaka till tåget , 10 minuter innan det skulle gå var jag där :D HURRRRRRRRRRA !
Föresten gick ja hem och tillbaka till stan så , Medalj till mig eller?
Igår var en rolig kväll , jag Sara , och sandra satt hemma hos mig , sen blev det arena en sväng men vi ångrade oss fort och skulle vidare till Ankan men då var det bokat så vi skulle få vänta 20 minuter , så jag drog till Marie som hade Förfest/fest  och stannade där , det blev många diskussioner med folk där , om lite av varje !! Jag & sabina prata skit mkt det var ju roligt ,  aja men alla på Maries fest skulle vidare till arena och hoppa runt i sandlådan :/ ush ja , dom hade sand och badbollar där inne , fjantigt Ush ! , men ankan blev det för mig och Marie ,  Hurra hurra , mkt folk , Sandra & sara var redan döär när vi kom :) , det var lagomt mkt folk och det var kul , träffade kim också men följde inte med han hem av lite olika anledningar tyvärr men det är en fin kille ! Det var en bra kväll , !!!

Åter till idag:
Det var gött att man fick sällskap på tåget av coffe också ;) , slippa åka själv , nu sitter jag här yss käkat två korv med bröd och sla lägga mig på soffan tänkte jag , jag är SUPER trött , dem små timmar jag sov , tror ja knappt att jag sov , mest vila , ingen djup sömn inte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja det blir nog chockladpudding och Super mario nu :D

SEEEEEEEEEEE YA  / Rebecccah

Postat av: Sabiina

Ni missa inget på arena iaf :P sanden var hemsk och det var bastu där inne :/ ^^ Men hoppas ni hade skoj på arena iaf. Trevligt att snacka lite med dej i fredas ;D

2008-12-07 @ 23:45:06
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin