Trafikljus , RÖTT

haha , jag och Sandra tog en sväng i bilen förut det var en rolig tur , haha , åkte tillbergvik käkade lite , snacka om allt och inget :D .. längesen vi var nu ,:D .. men vi pratar på som vanligt hihi :D:D ... Imorgon blir det utgång då llängesen för sandra , jag kommer få ta de lungt med alkoholen imorgon , ska jobba lördag men de hindrar inte mig att slippa gå ut , Sandra och jag skulle hem , tror sandra satt o drömde så ja får säga du de e rött kunde ha vart en fin fin smälll annars haha , tur jag är vaken då :D så hon hann bromsa ingen bakom sig också så det var tur tur. ..  Sen dirket efter så  kom ambulansen uuh va vi skrattade , jaja , ut imorogn , vet ej hur jag ska klä mig det MÄÄÄÄRKS :D
 Kommer med tv tipsen sen :D .. fast de vanliga 23.00 , SATC :D SEX AND THE CITY står det för , för er som inte fattade :D

PUSSS ADJÖÖÖKEN FRÖKEN FRÄKEN :D

Lördag är de fotbollens dag elelr nått så jag och Rebecka ska till Forshaga av alla ställen  , Party :D ..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin