torsdag vid 14.00

jaa nu är ja nyfärgad jenny var riktigt duktig fick all utväxt i håret hurra :D lite mörkare nu också , gött , och lösnaglarna är på hhahahah :D:D nu är de bara att gå på skumpartyt imorgon , kommer hem imorgon eftermiddag , ni har väll saknat mig `?  jaja , lördag blir det  boka resan men rebecka och sen ska jag hem till sandra på filmkväll , det blir filmkväll i arvika idag med , regnar hela tiden grymt tråkigt , så vad annars ska man göra glo i en vägg nej tack !!


High school musical2 hyrde vi min syster  älskar de filmenra så har jag inte sett 2:an så de fick v'äll gå , ha en bra förmiddag/eftermiddag PUSS & KRAM BANAN :D // REBECCCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin