STRÅLANDE (Y)

jaa strålande kväll igår lite mkt alkhol kanske bara :S .. tyvärr ..
kan ju säga som så sprang i älven med kläder o skor på mig igår natt , sjä'lv klart hade ja min lilla väska i handne och dne var öppen , PLUPP så flög ciggpaketet ur , de kunde ja ju tåla men jaa , sen när man tittar så flög nog visa kortet också med fanns ingenstans , så JÄVLA STRÅLANDE , så ringt o spärrat så tidigast nästa måndag har jag nytt kort FAN SÅ BRA :S:S:S: !

jaja förutom det var kvällen underbart roligt , mkt  roligt folk ute hehe :D .. aja skitsamma , ångest ångest är det idag soim gäller bara vara hemma dega har ju jobbat idag , sluta halv 16 , så de blir vila nu framför tv :n , kommer inte hända nått speciellt annat roligt tyvärr mitt folk. jag får gå o dränka mina sorger PUSS DÅ så de kan gå :d

/ REBECCCAH den Slarviga typen.

p.s finns endel att säga om denna kväll men de vill ja helst inte skriva om här (Y)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin