sömning.

Var och hämtade  viktor 15 Veronika körde ner oss till stan , regnade så  himla tråkigt , gicvk lite i mitt i city , sen tröttnade vi och tog en promenad hem till råtorp :D .. så somnade Victor i kärran , men fick väcka han när vi var hemma vid halv 18 , ¨så badade han och plaskade , såg på disney channel och drack välling sen blev de sängen , sängen för mig med hahah , somna runt 19 , 15 jag orkade inte hålla öppe ögonen så jag somnade , vakna kvart i 21 , hahaha :D ,.

Helt utslagen , imorgon måste jag nog hem en sväng ovh hjälpa mamma packa hemma , kartonger överallt WIIHOOO dom går mig på nerverna :D .....aja , Nu blir det  , slööööööa vid datorn hela natten :D veronika kommer väll hem snart okcås , dricka te och snacka skit BLIIIIIIIIIIIIIIIR / REBECCCCCCCCAH MED H , YOU UNDERSTAND?

Postat av: MILLI

OJ, VÄRST VAD DU BLOGGAR :d JAG HAR INTERNET NU.. HIIHIHIHIH. vI FÅR SES NÅGON DAG OCH HITTA PÅ NÅGOT. KANSKE FIKA?:) PUSSIS+

2008-08-20 @ 21:31:56
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin