Opps!

Har glömt skriva eller inte haft tid rättare sagt , i onsdags , åkte ja driekt hem jag och Rebecka tänkte vi skulle se på bio ,  tänkte se " MAMA MIA " men när vi vä'l kommer ner dit så finns det 2 platser kvar och absolut inte brevid varandra så vi börja grina och gick utanför och börja fundera vad vi skulle göra nu då ,  Då fick Rebecka iden eftersom det är SOMMAR PLAZA så åker vi hem till mig och dricker vin , jag bara VISSSST :D .. så först hem till mig hämta sovkläder o finkläder  sen hem till henne på stockfallet.                        Drack en vinare , Andreas körde oss ner tillö stan det var ju hyggligt VÄRRE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In på score och spela biljard funny farm :D:D , jag vann MEST mohahhahahaha BILJARD MÄSTARE :D Där blev de några cider och bjuden på whisky FY FAN Äkligt det var , sen vid 23  drog vi in på harrys där blev de endel dricka och dansanden också , blev taxi hem till stockkfallet vid 2 tiden , vi var helt slut somna dirket vi kom hem jag och Rebecka , hurra , på morgonen efter TOrsdag alltså var vi nog mer döda än levande , fy fan , jag börja 12 som tur va men Rebecka 10 stackars henne , jaja jobba torsdag sen blev det hem vad jag minns så slöa jag bara i torsdags gjorde inget efter jobbet slutade 16.00 ,

FREDAG gjorde min sista dag på mitt vikariat 12- 19 sen åkter jag hem sandra kom dela en kvarting och sen bar de iväg ner till stan , blev arena , fast jaa , inte så mkt inne där haha , träffade johan på stil prata lite satt på uiteserveringen där och tog en öl med han o hans 3 vän  han var chef på tre's telefonförsäljning. Johan sa iaf att vi skulel ta en fika någon dag så det blir väll det , får hoppas han e ganska snabb för jag drar till arvika på Måndag och stannar där ett tag vet ej när hemkomsten blir , det blir uppdatering på bloggen jag lovar :D.


P:S har fått mitt visakort nu :d HURRRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lätt kod också mohahahah fick såklart inte samma ,
bubu , jaja / PUSS STRUTT :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin