MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!

jag hållde på att få ETT DAMPANFALL idag , jag fick ett nästan , jag jobbade 12 - 16 idag sen fikade med camilla och sen mötte jag Rebecka och Marie ,  vi gick på stan köpte Lösnaglar och ett par skor ,
Föresten var hos kannika innan jag började jobba också , imorse , fick en klänning , örhängen och en liten plånbok elelr jaa ha mynt i , från Thailand :D:D .. skti fint :D TACKAR :D ....
Iaf , sen efter staden med dom två dårarna tog jag bussen hem HELT UTSVULTEN och hungrig kommer man hem , vad fan finns  lagat då jooooo Fiskbullar MUUUUMS tänkte jag men ser att såsen ser mysko UT :S ..
frågar mamma

JAg :  VAD FAN ÄR DE FÖR SÅS DÅ I FISKBULLARNA ?
Mamma: RÄKSÅS !
Jag: MEN VA FAAAAAAAAAN DE ska ju vara DILLSÅS , Jag är hungrig.
Mamma: Ja gör vad du vill .
Jag: Vart har vi skålar?! ,
Mamma: Nerpackade i kartonger någonstans ,
Jag: MEN VA FAN JA SKA GÖRA PANNKAKOR !!
Mamma: Leta upp då!
Jag: JAA de ska jag göra.

5 minuter senare ,
jag: VART FAN ÄR  EN VISP DÅ , har du packat ner det med ?
Mamma: Mitt framför ögonen på dig finns vispen
Jag : Ojsan ... HAHA

15 minuter senare ca.

Jag: GÖÖÖTTTTTTTT MED MAT :D  i like :D

DILLSÅS MED FISKBULLAR GILLAR JAG!!!!!!!!!!!!!
FISKBULLAR MED RÄKSÅS HATAR JAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NÖDLÖSNING PANNKAKOR I LIKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin