kråkskit med lite sömn!!!!

jaa inte mkt sömn blev det inatt låg och titta på klockan hela tiden , sov väldigt oroligt gick upp halv 8 imorse , sen packade gjorde mig klar och sen hem till kusin vitamin med mamma, tog en fika där sen tog jag farväl av de lyckliga :D och ner till staden . IN en sväng på jobbet (lindex) snacka lite med chefen , nu är man ju arbetslös men ja kommer få endel tider där men ja vill FLYTTTA  ja vi får se hur jag ska få jobb HELTID TACK :O fasttjänst vore ALDIRG fel ....



jaja blir ingen utomlandsresa nu heller så bara glöm , ska köpa mig en bärbar dator , flytt 1 september , ja vill utomlands men sandra balla ur trök:S , jaja , vi hörs Någongång kanske skirver nog snart , är i arvika , SJ tåg åkte jag med gammal som Gatan BARA NORKSAR ombord och en bögig biljettman , jaja , har ätit lasagne är PROPPPPPMÄTTTTT !!!!!!!!!!!!! det blir bara tv & slöa , har hyrt den där filmen MORGAN PÅHLSSON eller va den hetre Komedi så jag och syrran ( Natasha) ska väll se den när hennes vänner gått hem , huset fullt här , HURRRRRRRRRA! ´

Dom trodde dom skulle INVADERA datorn för mig MEN glöm det hon har en egen stationär dator den duger bra , jag ska ha den bärbara så DET SÅ , älst är BÄST ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin