höjdar helg :)

Denna helgen var händelserik vill jag lova , igår va ja nog inge rolig när ja sov hela dagen men ja orkade iaf iväg på bio 21.10 började den , jag Och Rebecka Såg "Mama Mia" DEN VAR VERKLIGEN väääärd ATT  SE:) ..



Kom hem från arvika i fredags hem gjorde mig iordning sen till emma på förfest , ganska stressigt , drack nått rödd hallonvin eller vad fan Rebecka sa , tål inte vin , speciellt inte när jag blandar , på krogen blev de öl , cider , White russian , Rosa Pantern M.m blev en spynatt men man får skylla sig själv :S .. tyvärr ... smart är jag inte iaf :) ...
Men de har väll alla lärt sig vid det här laget , Tappadde en guldring i skummet , som ja fick i studentpresent , VERKLIGEN lyckat är de inte visa kortet så är det Dyra smycken HURRRRRRRRRRRRA ... !!!! Den som hittade min ring är BÄST , om den chansen finns :D .. hör qav er isåfall , den e ganska smal  och det är en liten diamant i mitten.  GULD är det , Puss GURKOR :D / REBECCCAH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin