FredagsKväll och lördagsMORGON.

jaa fredagskvällen vad ska man säga , det var roligt , in på arena , drack mer än väntat och Planerat tyvärr , kommer till måendet sen hehe :D .. dansade och hade roligt träffa mkt roligt folk , gammalt folk man inte sett på länge osv var ju Skolstarts party , haha så ja firade med skolungdomarna haha :D . Jag och rebecka tog stämpel sen begav vi oss till MARIE , skulle kolla Taxfreekatalogen , men de blev hälla i sig ett glöas vin sen drog vi till Sara , men de var smockat med folk och Neven och Micke o dem drog ju , o alla skulle typ tillbaka till krogen , men som sagt  krogen blev igen , träffade håkan och Micke , men som sagt INGEt att ha , han drog samma jävla JOKE för varenda Tjej , han var med varenda en typ , ojoj , HÅKAN alltså NOO GOOD kille :)! , men de hade ja inte trott heller , haha , men han tror han kan lura mig mOAHAHHAHAHAHAHA . inte en CHANS ;)!    Rebecka mådde inge bra så hon drog hem vet inte vad klcokan var men ja blev ledsen i ögat iaf , hitta azra dansa lite , sen drog ja ut , men det avr en rolig kväll för man träffa så många personer man inte sett på AS länge .... SKOJ OBOY , bra kväll.


Lördagsmorgonen - vaknar inte med ett mående som är bra vill jag lova , fy fan värker i hela kroppen fy fy fy , mensvärk ner i ryggen så jag går snart av på mitten , Sen var victor här o ja passa han någon timme , tog en ipren och kaffe men fan har inte piggnat till , värker i hela kroppen huvudvärk o tölig mensvärk , vill bara lägga mig o dööö nu , faaan skit också , sen ska jag hem till Veronika och  passa Victor en sväng till o sen ska jag käka där , ska ju börja dieten idag får se hur de går , har drukit Kaffe de får man dricka , men sen käka ja lite makaroner FÅR man inte men ja gjorde det ändå nu , men de behöver ju ingen veta haha :D ... BÖRJAR bra verkligen hahaha ... jaja , får skippa lunchen nu då  som var 2 ägg haha , så är vi kvitt med makaronerna :D aja , men Inge godis för mig på 13 dagar får se hur detta slutar , hahahahahahahahahahahahahahahhahahaahahah
jaja finns på mobilen om ni vill nått , har tappat den för mkt i backen så den funkar inte som den ska men , när den gör de så går ja att nås där annars är de ganska svårt , men ja ska lägga mig vila tills veronika hämtar mig vid halv 5 , kan behövas , hoppas ja vaknar med ett bättre mående , ska sluta tjata CIAO / REBECCCAH






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin