Dieten .

startade en diet idag , en kopp te till frukost HURRRa :D , till lunch får man 3 dl yougort naturell och 2 ägg :D hurrrrrra :D ,
MIddag , Kött och sallad ;) , får se om jag och Veronikar klarar 13 dagar :D ... så kan bli lite BEACH 2008 i Bulgarien HAHHAHAHAHAH :D ... ja ska klara detta , har blivit för mkt sötsaker på sista tiden, kännns inte bra , vill inte (Y) ,

var uppe lite väl länge igår också  jätte trött vill jag lova ;) , men nu är jag vaken , hahaha , druckit mitt te Jag blev så mättt :D , frukosten kommer inte li några problem för jag käkar ju  ingen frukost så :D ... men sen efter middagen , det kommer bli tufft ikväll men det är bara bita ihop jag ska fan klara det ;) ,
Måste hem idag också , hjälpa mamma packa och se om hon fått nyckeln till lägenheten för då kan vi ju börja flytta över kanske i helgen , =)

Vi får se sover nog hemma inatt iaf , imorgon är ju rättegången har ont i magen konstans , känner stort obehag inför detta , men det är bara bita ihop och gå dit . VAr ju så längesen det hände , men ja vet ju vad jag såg men i detalj nja , vi får se.  Önska mig lycka till , de blir nog , en vinare på Fredagskvällen , (Y) ,
Filmkväll med Rebecka & marie kanske på LÖrdag vi måste iaf titta taxfree katalogen mohahhaha :D:D
Åker snart fan så skööönt det ska bli ska ni veta :D SOL SOL SOL :D

PUSSGURKOR :D  CIAO / REBECCCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin