Bäst i test :D

Idag , vakna rätt sent , skulle möta rebecka på bussen vid 11 men ja vakna så sent så vi fick ta näsyta dirwekt ja klev ut börja de såklart regna BORING LIFE ... enda roliga anledningen är att ja får använda min nya jacka ja köpt på sisters. :D
jaja , vi  gick på ikea , obs osådära ,  snackade om allt och inget :D trevligt trevligt :D
klart man ska va vänner inte fan sura på varandra :D
Nu skriver ja med henne på msn också hon berättar att hon lagar spagetti med avstängd PLATTA HURRA :D hahaha . mjuka spagettisar då ju :D
Sen iaf åkte jag hem hon skulle börja jobbaq klcokan 14 , så hem la mig sov till 16.00 daniel ringer att han måste åka snart så han kommer hit Puss & kram hej då :) så kommer veronica så blev skit stressad där , puss snabbt igen och sen direkt upp hämta mobilen och iväg till Mariebergsskogen med Lillebror och Veroncia skulle mata fåglarna vad händer då JOOO , BLix och dunder , så vi åker , först till willys för att handla  sen hem till dem :D .. Min lille bror är sp gullig och han älskar att åka rulltrappa upp & ner , så man fick sig en karusell tur idag på willys haha :D ...

2 veckor utan Daniel nu då .. får se hur detta ska sluta vi får se vad som händer ..... man ska inte hoppas för mkt.

Sen nu ahr jag och sandra jobbat , kom nyss hem ,  ska skriva sen vad ja ska se på tv:n , såklart jobb imorgon , 12 - 16 bara :D gött , Tisdag blir de PERSMÄSS , 10 - 21 jobbar jag då :D aja men  ska kolla vad som är på tv:n nu

/ REBECCAH PUSSGURKA:D

P.s  Har kommit över ångesten , får ju ett nytt kort , det ordnar sig alltid som jag brukar NÄMNA :D haha





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin