Skola skola skola skola skola skola skola !

Det är så underbart roligt måste jag säga , jag tror att jag vill bo i skolan , nej men jag är jätte skoltrött och idag ska vi börja göra Projektarbetet , vi ska skriva om något roligt iaf det är ju bra iaf;)!....
Mode 70 , 80 90 och 2000 talet:)
skoj oboy , nu har jag multimedia jag hinner aldirg skriva blogg när jag är hemma !!!!!!!!!!!!


Sitter ju knappt vid datron hemma jag skriver om SE UPP FÖR DÅRARNA och gör presentation i PowerPoint inte så roligt men ja :D ...image3 Där har ni en bild :d den filmen rekomenderas , redigerad av Helena BErgström snyggt efternamn tycker jag haaha som mig :D !!!!!!!!! PUSS TJAO Herrå !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin