Käk

Idag får vi Pasta och baconsås , paulina gör så jävla good ska jag lova er , nu sitter jag med alla hundar i soffan o bara slöar vi var o köpte hårfärg till paulina förut för vi ska hem till Jennie sen som ska klippa natasha o fä'rga håret på paulina och tunna ur mitt hår det behövs verkligen !! ..

vad mer ? , jo imorgon är det tisdag då ska vi hem till karlstad igen , ikväll hoppas jag på något bra på tv.n och att jag somnar itid inatt för vi ska åka imöra bitti så de gäller att vara pigg och alert , blir ikea , sommarlagret (Y)! .. hoppas jag får de där köksbordet nu , måste bara mäta och grejjer när jag kommer hem imorgon innan vi åker till ikea , vore ju bedrövligt om de inte får plats o sen se hur jag ska ställa soffan och tv.n ny tv bänk ska jag också ha hurra hurra ! .. ja vi får se hur detta blir , det ordnar sig alltid, jag måste mäta annars får jag väll ha som jag har ett tag till för det är de bordet eller inget annat jag vill ha på ikea , dom andra är ju sånna klaffbord skit fula små som tusan , jaja , vi får se . annars får man vänta tills ja hittar ett ANNAt , man bor ju inte super stort precis ! .


vi får seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .............. märks imöra !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin