vi tar ett glas ?!

Tjennare , både bra och dålig vecka har detta varit hänt en massa både bra och dåligt men hum för att sumera så har den varit helt okej , !!!


Kattvakt Onsdag - Söndag

Onsdag slutade jag 19.00 men elin kom in och frågade om vi skulle ta ett glas vitt på Cafehouse By George , och jajjamen sola sken och det vore gött efter jobbet !! .. men efter ett glas blir de alltid två och sen blev man fast med en hel flaska och sen 2 glas till haha , fint fint , :P .. kvällen var super , så skönna folk man träffade och de fina citatet jag sa på burger king när jag skulle ta min mat : Guud vad äkligt detta ska bli !!! hahaha
så blir det efter så många glas vin man säger tvärtemot eller ?! .... han i kassan kolla konstigt på mig iaf haha !!


Jaaa sen torsdag ledig och gjorde inte ett skit jo hämtade mamma på sjukhuset hon opererades , sen så blev de inte mkt mer den dagen de regnade ju , fredag jobb till 19 sen ut fy fan så roligt ;) härliga grabbar hela gänget var så sköna , jag elin o 5 killar på valfrids o sen vidare till harrys o dansa arslena av oss haha ! , btw så fick vi ett och annat utrett i veckan också missförstånd osv osv det var skönt !!

Ja lördag var jag inte alls cool ska jag säga er några  fler öl den kvällen hade inte vart bra ahhaha ! , men kul ,såvärt det , kanske inte skulle sagt vissa saker men thats life !!! ... sånt sker ångest iaf , men de känns bättre idag :) ... idag söndag jobbade jag 11 - 15 sen blev det  ris och korvstroganoff som jag lagade till mig och sandra satt ute och snacka skit om hennes resa i Varberg ;)! , jag fick Bobby schampo , balsam och hårsprayen och även dushcreme fan så funny kanske ska ta och vara kattvakt lite oftare haha :D ....


nej både bra och dåligt denna veckan :) men se frammåt så blir det bra ;) , får veta till veckan nu jobbigt de också men men , nu hörs vi gott folk ta hand om er !!!!




sötisen , utekvällen med telenor killarna vin vid teatern ;)!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin