lördag

idag har man jobbat  10 - 18 var de visst hade kollat fel på schemat haha bra gjort där så gött att sluta 18 :D ..
sen imöra 11.30 - 16.00 sen blir det snabbt hem och göra sig iorgning och ut och äta med kusiner, faster  farmor mamma och bror  , för min lille söta bror fyller 19 år imorgon , så ut och äta med dom sen får vi se vad jag hittar på för sköjj  något roligt ska vi allt komma på elin hahahahaha :P


idag blir det bara film och mys med tjejorna här hemma ska göra ansiktsmask m.m ROligt roligt :) ..
måla naglarna med en blågrön snyggg färg också som jag införskaffade idag , som jag även bad elin köpa så snygg färg nu på sommaren sen blir det  en dusch också sen är denna dagen också slut :)  hoppas alla haft en bra dag , det var en bra dag på jobbet och mkt varor och mkt blev gjort super skojj :)


Blåbärspajj blev det till fikat idag , gött gött de :) ....sen kom elin tog en cigg på fika rasten också funny farm :) 

 nej nu ska jag käka gjort korvstroganoff med ris :) .. göttmoos , =)




Puss & pörrr/ rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin