im so sorrry friends .

Heeeeej :D .. jag är så ledsen att jag inte uppdaterat nogrant nu senaste dagarna men det har vart jobb & det har vart tidiga morrnar sandra skolkar från skolan så hon har varit här tidigt på morognen och sen igår jobbade jag ju till 16.00 och sen träffade fader :D Mkt mkt trevligt , inte setts sen september så det var verkligen ett glattt mötande, han följde med hem och vi käkade jag gjorde ris och kycklingryta , mums den blev super lyckad , Pappa & Broder käka som fan :D .. jaa det var verkligen roligt :) .. Gött att han sköter sig nu !! ..

Vi f¨år hoppas på de bästa att detta blir bra denna gången , jag vågar inte hoppas för mkt , sen idag fyller Sandra 20 år :) HURRA HURRA FÖR DEJ :)! .  Så vill jag passa på att gratta Marie till jobbet i cypern , mkt GRATTIS till dej !!! ..
Vad ska jag mer säga jaa , snön har ju fallit ner här senaste dagarna fy fan , de kunde lika gärna kvitta när de inte kommit snö nånting innan jul och till jul men bättre sent än aldrig kanske ? .
Idag ska jag med sandra på stan en sväng & sen med dom hem käka o fika där , jobbar imorgon så tidigt i säng ikväll , börjar somna vid 23 - 00 nu så jag har v'nt tillbaka dyngnet känns underbart så man slipper gå som en Zombie på jobbet och vara skit trött :) .. Njaa så jobbogt är det inte det jobbiga är ju att ta sig UR sängen på morognen sen blir man ju ganska pigg direkt !! .. jaja alla haft det bra då? ... snart är det fredag också sköönt party det :) ..  SEE YAA / Rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin