Fredagskvällen & Söndag

Fredagskvällen & natten var super ,  :) , Arena sen vidare till Harrys träffa mkt roligt folk hurra hurra ! ,
Åkte hem till Daniel och sov först burger king sen hos marie spydde lite sen åkte jag med daniel hem han åkte till Norge igår så ja ville träffa han innan , för er som är nyfikna , Inget hände vi "SOV" ,
Sen körde han hem mig 12.00 igår men olyckligtvis s¨å kom ja på när vi var precis vod milko typ att jag glömt min mobil så det var bara att vända haha :P ... jaa men sen när ja kom hem sov jag till 17.00 typ och sen så gick ja hem till sandra såg en film och käka god mat osv.

Nu kom jag precis hem ska nog inte göra ett skit idag , ska nog inte göra något speciellt för ens på Fredag då blir det kryssning , snart är lets dance reprisen den ska jag se , Lyckligtvis åkte blondinbella ut alltså hon var kass så man kan ju inte ha kvar henne då ! ... Gött , men nu ska ja slänga mig i söffa framför tv:n så ser vi vad som sker i veckan här :D ...

PUSS ADJÖKEN FRÖKEN FRÄKEN (Y) / rebeccah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin