One time






Hellloooooooooooo !!!

jA idag var det Lördag , jobb 11 - 18  mycket roligt men nu är man mätt och sliten , blir en dusch o sen blir det vidarre till sängen o bara tv misstänker jag :)
Idag var det roligt på jobbet de gick snabbbt men sista 2 timmarna var de ganska dött på folk , Peter sipen var inne på bodyshop o handlade presenter till sin mamma och mormor gulligt , louise fick fri biljetter till koriander han spelar där idag !! bara gå förbi hela kön GÖTTT ... men jag e för sliten så ja känner verkligen inte för det ,::P men de hade vart roligt , henrik gilla inte mitt val men ni får kul utan mig med tro mig :P , de fick bli killarna & louise som går ut hahah :P  förlåt mig lovar att vara på nästa gång :) sen ringde Alex o ville ha med mej ut men NEEEEJ hehe:P så han fick söka vidare :P han va sögen han :P !! 
jag lagade korvstroganoff och ris idag götttttttttttttt det var då ;P! ,

 men som sagt det  kändes som att de va lugnast så att vara nykter idag :P ... eller ja hela helgen närmare bestämt duktigt av mig vill jag lova !!! ...
JAAAAA  hoppas alla får en trevlig lördag , nu blir det duschen , PUSSSSSSSSSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin