Dagens gärning

Hej gott folk
vi vet ju att jag är världens snällaste och jag kunde bara inte säga nej när en alkolist dam frågade mig om en ciggarette   när jag var påväg hem :) så jag gav henne självklart min sista ciggarette men jag hade ett oöppnat paket :D !! ....

jajaj det var väll det jobbat idag det var super mkt folk och dagen gick fort , imorgon är det löning och då blir de shoppa allra sista julklapparna ett besök på bolaget är nog inte heller omöjligt att det blir , ska hem till moster innan jag börjar jobba också på en liten kaffe fika :) ja annars nej ingenting vad jag vet , snart julafton det känns inte .. men men , hoppas snön ligger kvar iaf ! ,
nu blir det mat sen blir det in i dushen o sen blir det kolla tv , hoppppas det är något roligt på tv.n , Jaja PUSSS ADJÖKEN FRÖKEN !



P.s Ingen Låt idag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin