Trasig.

 Min nya mobil Sony ericsson W595

Jaa som sagt min mobil pajjade 7 månader var den hel , den har ju vart trasig från och till så de var lika bra men igår hoppa hjulet till sliden ur och hackade så fick inte ihop den ens :S:S .. sen imorse märkte jag att när nån eller jag ringde till någon hörde ja bara den personen och inte den mig , så helt trasig det var tecken på att ja var tvungen skaffa en ny fort , smartskalle som jag är tog ingen Försäkring 1700 skulle de kosta laga skiten den var fuktskadad också på köpte HOPPSAN , kanske inte ska ha med min mobil när jag är ute på rajtantajtan :P .
men detta är sista mobilen jag skaffar eeehh så har jag sagt många gånger :P ...
men 69 kr extra på min månadkostnad så det är rätt värt , shyyst tre kille :D ...
aja , nu går de att få tag på mig samma nummer som innan SÅ jaa :D ...

Men min röda sony ericsson kommer ja sakna :O , men ja  lär väll mig tycka om min nya samma modell bara att den nya är GANSKA mkt bättre haha :D ... en nyare version av min så :D ... aja VIT ÄR DEN med rött / rosa på sidorna :D ... jag är nöjd :P .... nyss lagt in låtar på den 2 gb minne också hurrrra:D 3.2  kamera :D .. jaja skit samma huvudsaken är att ja kan ringa på den och att den fungerar :) . Hur länge tror ni den funkar? , ska ja slå record och ha denna LÄÄÄÄÄNGE or NOT?! ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin