I'm så RETARDED

jaa det är jag och uttråkad , måste isäng i tid idag !!
för har jag sagt de ska jobba imöra :D ..  10 - 18 
 Hurra längtar :)  tror jag ska jobba med Pia :) .
Så imorgon kanske de kommer ett godmorogn inlägg men kvällen får vi se om jag orkar :P ..
Ni kommer sakna mig jag vet det :)
På stan köpte jag Resorb Åååh jag är helt SÅLD , dricker det dagligen nu , man känner sig piggare vill jag lova , gött att ha vätskebalansen I FORM :D ..
Funderar starkt på att köpa ett terminskort på friskis & svettis , Fan börja träna och göra någon nytta :O .. men får se , de blir att tänka på iaf ...



hej då för en stund gott folk :P
hade tråkigt förut tog några äkliga kort på mig själv här kommer ett till :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin