HH , Smet, & Film




Givande kväll ska jag lova er gott folk:D...
Gick hemmifrån Marie det var skönt , mamma följde med en bit med Edwin MIn hund och ville då att ja skulle slinka in på Ica spar och köpa godis så ja fick väll göra det då, :P sen var de gött att dom inte följde längre än till willys då blev de musik i mobilen högsta volym SKÖÖÖNT att promenera med musik i sin ensamhet tycker jag.
Man behöver vara själv ibland ,och samtidigt hämta luft utifrån :D.
När jag kom till Marie , så satt den jävlen och rökte , USH fy henne , men in  & sen vända , ......för

Jag & Marie började med att promenera till HH = Haga Hallen för er som var lite knäppa och kanske trodde jag menade Haga Huset :P....
Köpte massa för vi stekte pannkakor eller ja JAG gjorde de MArie var dj :P en dålig en de tystnade hela tiden och hon glömde bort var det var hon hade för uppgift haha :D
Pannkakorna blev bra,marieblev nöjd , men som sagt såg snygg sexig singel mohaha bra film:D.,
Nu lyssnar vi musik och marie byter sängkläder mohahah ,vi var nyss ute och rökte , jaaa börja babbla me detta om  att klockan är tillbaka dragen som sagt när de blir kallt  tar man IN utemöblerna :P, då drar man tillbaka klockan , på sommarn tar man UT utemöblerna då drar man FRAM klockan fattar ni :P

jaja de blir snart sängen Puss & pörr på er / REBECCAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin