förbannade skit :o

SKIT MOBIL ,  ingen försäkring tog man  helle den är helt cp , så man får typvja formatera fast återställa heter de , allt försvinner som man  har lagrat på mobilen sms och kontakter man inte sparat på minneskoret så ni får ju ge mej elelr skicka sms till mej o skirva vem de e ifrån så jag kan lägga in era nummer igen det är så lagomt kul att allt ska krångla HELA TIDEN .......................................................................... 2 veckor efter att jag köpte den blev den så dampig , och då fick ja ha min gamla mobil så länge hade den nya mobilens lucka på databordet gick där ifrån 2 minuter kommer tillbaka så har HUND fan fått tag i luckan så nu går man med en halv äten bakluckan de ser ju lagomt snyggt ut (Y)
När jag köpte mobilen fråga dom om ja ville ha försäkring på den men jag tackade glatt nej och sa att : JAG ÄR RÄDD OM MINA SAKER !!!

tjiii fick jag för det , och  den får typ sina damp anfall varrannan månad eller så , grymt synd iaf annars är min mobil guld värld , men man blir som man umgås ja får ju mina anfall jag med :D .. så vi har lite lika där fast mina kommer oftare dock... /PUSS & PÖRRR





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin