fått tummen ur

nu har jag fått tummen ur och berättat för daniel att de inte funkar , visst på msn men det är enda tillfället när han jobbar i Norge och inte berättar när han är i Sverige , känner mig dum men jag måste följa min egna känsla ! .
Svårt beslut? , nej detta skulle skett förr eller senare men nu är de gjort tråkigt att göra dig ledsen , men vår tid har varit , du finner någon snart du är en bra kille men jag var nog inge för dig och du inget för mig tyvärr . :(




Vi går skilda vägar de finns någon för alla eller hur?

Postat av: Bea

ojdå :/ nee precis om man inte känner samma sak så vad skall man göra. Jodå det e rätt okej ont i ryggen bara .

2008-10-17 @ 12:55:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin