Dagen i ära :)

jaaaa idag fick jag veta massa skoj och massa knepigt men glad för det ,
Inger vänta på att bli mormor hennes dotter skulle få barn vilken timme som helst men på hela dagen hade de inte ploppat ut nått iaf hehe :D grattis till att du blir mormor eller vad man säger hehe :D
Grattis  till dig också du vet vem jag syftar på   Så roligt för er :) ..... GLAD (HAPPY heter de på engelska)

Jobbade 10 - 18 , Dagen vart helt okej , mkt folk på jobbet kul på jobbbet som alltid trivs så jävla bra , jaa ,
sen hände inte så mkt mera fick veta att en vän balla ur IGEN och inte ska med till norge så hur får väll stanna i karlstad och bo hemma o va arbetslös om hon ska vela så hon får ju en möjlighet iaf , men tar man den inte får man ju skylla sig själv :) ..  jag tänker inte tjata haha , de känns ju så värdelöst , men men , Du kanske upptäcker en dag att du har ett eget liv och ingen annans , de e ingen som kan bestämma öer dig du är 19 år på söndag , men nej  vet inte vart skon klämmer riktigt ,   Jobb & eget boende Eller bo hemma arbetslös? vad väljer man :D  Altenativ 1 såklart HURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAa



Men de blir väll läsa mitt horoskop de kan ni också göra på www.ditthoroskop.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin