veckan.



efter svimmanfallet har jag inte varit på topp men har jobbat ändå , ska väll kolla blodvärdena o sockret , kan väll va nått STORT fel på mig hahah :D aja jag lever iaf va glad för det:D

jobbat nu jobbar imorogn med sen leig måndag tisdag fan vad häääärligt , I LOVE and I NEED it :D ...
var ute i fredags , jag och sandra , först hula hula kväll på arena men kvällen slutade på harrys .
tappade en lösnagel så fick tejp av harrys uteservering HURRA:D genomskinlig såg lite BALLT ut vill jag lova :D först kom ju vakten med en svart stor tejp men ikke sa NIKKE :D hehe ...

aja ful nagel o fin kväll blev det jobbigt att jobba idag men nu blir de mys bara o se en film o natten sen Sten trött .. Hörsd imorogn alla mina hönsar :D  några får en  PUSS också :D men bara NÅGRa , jag är snål idag.


/ Rebeccah med den fina nageln


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin