måndags morrron

jaja , nu är man hos henrik grisen , han e litte speciell , men det får man leva med man kan ju inte ändra på han ,  TYVÄRRRRR gott folk så ni får stå ut med att han är lite knepig ,  satt 1000 timmar och kollade på bilar jag fick aldirg kolla någonting så jävla TASKIIIIGT ! , vi skulle se på film men han sabba ju altt idag och orkade inte kolla någonting o då kunde inte jag koncntrera mig :/ boooring , men som sagt blev uingen Mia & Klara det sabba han såklart , och ingen hajen 4 :a heller , för han henrik dåren sa: DEEEN ÄR JU LÄSKIG , MEN SEN så såg vi allt på jackass då skratta vi å vi grinade men de gör ingenting det var ju roligt dom mobbade en o smällde till han på kuken med masa verktyg :D !!!


Det var roligt fast henrik fick mest ont i bolllarna vill jag lova han hoppade som en galen måsskit här i soffan :D   aaja gott folk nu ska jag nog vandra hemmåt snart iaf , finns inget att se på tv:n heller men vi får väll  se vad som sker imorogn ledig iaf som jag tjatat om hela dagen :D:D !!!  PUSS PÅ ALLA GRODLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!



Söv göttt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin