TUPPRÖV & GALLFEBERN !

Jag blir så jävla förbannad , varför ska intre ja få vara den som aldirg är sjuk , nej jag ska vara den som ALLTID är sjuk , vad är problemet , lugggit sen i söndags nu och snorat och äklat mig , hur tror ni det känns? , Trodde man hade blivit lite bätttre igår men nej , försökte åka till Bergvik med Rebecka vad händer joooo jag vill åka hem efter 1 minut kändes det som ! , VILKET JÄVLA SKIT LIV , !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La mig runt 02 inatt , kunde somna utan att känna att ja inte fick luft men har haft svårt att sova ändå , mina visdomständer håller på att växer så de ska dom såklart göra på natten när ja behöver sova JÄVLA SKIT LIV !, FATTAR NI VAD BRA NI HAR DET ?! , måste ha detta inlägg som ett klagande inlägg så gud ser vilket helvete jag har ! ,
Sen när jag vakna tänkte ja nu är jag väll piggare än kungen idag och ska palla åka med kannika till stan för att hitta några jävla julklappar , NEJ MEN LILLA Rebeccah du få¨r inte åka någonstnas du är ju dåligare idag , fy fan halsen är tjockare än en GRODA och Febern är den samma , som alltid lika hög som mig sj'älv :O:O ÅÅÅÅÅH jag grinar mig snart till döds ,  Så ringde Min chef på Lindex fråga om jag ville jobba imorogn , men ska jag palla denna helgen får jag nog skynda mig bli frisk :O , Nu ska de bli sängen hela jävla TORSDAG & FREDAG ska knappt resa mig för att gå poå toa för då kanske jag bryter något ben  det skulle passa nu för nu kan det inte bli mkt värrre , Percingen får jag väll plcoka bort också för den har ju också fått inflensa JÄVLA SKIT DAGAR ! ,


Puss På gallfebern och ha en bra torsdag mina kära friska vännner (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin