LUSSE LELLE

idag ska man få höra julesånger  :D , syster har lucia med skolan idag så mna ska till en kyrkan och titta på henne ,
Paulina jobbar 17.00 - 11.00 imorgon bitti  så hon tar datorn med sig så hon kan kolla på prison Break avsittena jag har ordnat tilll henne , mindre skoj för mig som blir utan dator , men ja ska ju se Lucia o sen får jag spela super Mario och se på tv , så jag ska nog överleva !!!!

Nu är det kaffe och cigg tajm  och sen ska jag dusha sen ska jag och Paulina ner på stan och fixa några saker , imorgon kommer jag hem , torsdag morgon åker jag till stockholm ju ! , aja sköt om er alla
Får se om ja skriver något sen, innan hon knycker datorn ,

Hugs and Peace pleace :D / Rebeccah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0

Design av Helin